Pumppulaisten Valokuvakisa !

Arvoisat Pumppulaiset,

Kiitos onnistuneesta kaudesta ja lämpimästä Pumppu-hengestä!

Kausi sujui pääosin ilman suurempia kolhuja – korkeintaan muutama henkinen kolaus tuli matkan varrella vastaan. Nyt on aika nauttia kesästä, ladata akkuja ja muistaa levätä tulevia koitoksia varten.

Aurinkoista ja rentouttavaa kesää kaikille! ☀️

 Pumppulan Perinteinen Kesä Valokuvakisa on avattu ! 📸

Jo vuosien ajan on taisteltu tiukasti voitosta – nyt on sinun vuorosi käyttää mielikuvitusta ja näyttää kuvaustaitosi!

Kuka saa osallistua?
Kaikki rohkeat  pumppulaiset voivat osallistua! Voit lähettää mukaan jopa 3 kuvaa!

Mikä on aihe?
Aihe on vapaa, kunhan kuvat ovat säädyllisiä.
Voit napata kuvat ihan kännykällä, kunnon kameralla – tai pyytää kaveria napsaisemaan, jos olet itse kuvassa.

Mitkä kuvat kelpaa?
Kaikki käy: peli, kala, harjoitus, juhlat, isotteleminen tai mikä tahansa muu hulvaton tai tunnelmallinen hetki!

Miten osallistut?
Lähetä kuvasi sähköpostilla osoitteeseen:
info.peruspumppu@gmail.com viimeistään 30.7.2026

Voittajaa odottaa jälleen runsas yllytyspalkinto!


Nyt ei muuta kuin kamerat käteen ja kuvaamaan – hauskanpito ja palkinnot odottavat! 📷🔥

Samankaltaiset artikkelit

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *